Special Events True Investigator for Hattrick
- Quick
- Head
- Unpredictable
- Technical
Drag and drop the above players on the field to get a prediction of the estimated goals
CHPP-metoden:
Estimated goals: 0.00
Quick | |
---|---|
QuickShoot | |
QuickPassing |
Head | |
---|---|
HeadCross | |
HeadCorner |
Unpredictable | |
---|---|
UnpredictableKeeper | |
UnpredictableShoot | |
UnpredictableAction | |
UnpredictablePassing | |
UnpredictableNegative |
Technical | |
---|---|
TechnicalVsHead |
Hjälp
×
Funktionaliteten är väldigt enkel: Fyll i formuläret med den information som krävs för Spelare 1 (Spelaren som är med i den inledande uppställningen, från start) och Spelare 2 (spelaren som senare byts in och tar Spelare 1 plats ).This guide is not updated
Den avancerade kalkyleringen ger mer precisa resultat eftersom den tar spelarens alla förmågor i beaktning enligt spelarens position på planen. Avancerat läge är nödvändigt för dubbeltränade spelare.
Efter att ha fyllt i formuläret, klicka på Räkna ut.
Resultatet kommer visa den bästa tiden (En viss minut, eller ett spann) där ett byte bör ske, för att uppnå det maximala bidraget till ditt lag från båda spelarna.
I tabellen nedanför resultaten (som endast är synligt om jämförelse-alternativet är aktiverat) finner du alla detaljer kring uträkningen : för varje minut av matchen, visas spelarnas sammanlagda bidrag, såväl som procenten, deras individuella bidrag, etc.
- MIN: Minimalt bidrag
- MAX: Maximalt bidrag
- ~ 1%: Mindre än 1% skillnad till det maximala bidraget (kan vara användbart att sätta bytet lite före/efter om du vill ge extra rutin till spelarna eller om du är rädd för skador, utan att förlora allt för mycket av optimiseringen)
- S1 låg kondition ↓: Om Spelare 1 spelar denna minut och framåt, finns det risk för ett negativt Special Event på grund av hans låga kondition.
- S2 låg kondition ↑: Om Spelare 2 spelar denna minut eller tidigare, finns det risk för negativt Special Event på grund av hans låga kondition